Varför, Varför, Varför?

Min mamma berättade för mig om sin kompis för längesen. Hennes son hade frågat henne en dag "Varför alla tjejer alltid faller för svin?" Det här var ett bra tag seden då jag inte var så gammal, men ändå har det funnits i bakhuvudet ändå sedan dess. Man kan ju lugnt säga att han hade en poäng. Senast idag fick jag det bevisat.

När jag började tvåan fick jag upp ögonen för en kille som jag inte hade sett förut. Jag tyckte att han var skitsnygg på avstånd och dessutom verkade han både gullig och snäll. Ni kan ju bara ana hur fel jag hade. Det började med att jag fick reda på att han hade strulat med ex-antal "populära tjejer" på skolan; ni vet sådana som alla vet vilka de är. Sedan halkade jag in på en tjej i skolans blogg som inte var sen med att skriva om hur självupptagen och jobbig han var. Jag som har ganska lätt att släppa killar, började såklart spana efter andra hunkar men: en gång snygg, alltid snygg. Sedan idag då. Av en händelse råkade jag komma in på hans blogg. Den speglade hur bra som helst vilken fullkomlig idiot han är eller i alla fall verkar vara. Bye Bye ****** **********

Jag träffade även en viss person i somras som min kompis sedan gick och kärade ner sig i. Redan första gången jag träffade honom lade jag märke till att hans syn på tjejer och sex inte var den sundaste, men jag ändrade såklart uppfattning när min kompis ständigt pratade om hur underbar han var etc. Hon borde ju veta bättre än mig som träffar honom varje dag liksom! Han visade sig i alla fall vara den killen jag trodde att han var från början. Det krävdes timmar för att övertala min kompis att släppa honom då han hade sagt saker som: "jag kan inte ha känslor för någon", "det enda jag ser hos en tjej är sex" och "jag och mitt ex hade sex 13 ggr om dagen". Därför ställer jag mig också frågan: VARFÖR FALLER ALLA TJEJER FÖR SVIN? Kan någon svara på detta? SNÄLLA!

Nu är det fikadags! See you later!

Kommentarer
Postat av: Anki

Karlar! Nej jag vet inte, har själv funderat på det, antar att vi gillar de farliga killarna med lite äventyr. Vi nöjer oss inte med en vardaglig svensson. Det ska va lite mer krut i dem, och det är väl inte så konstigt egentligen.

2008-01-27 @ 16:12:24
URL: http://egoanki.blogg.se
Postat av: Ullis

Jo, du har så rätt så! Dock hoppas jag att alla hittar sin pärla tillslut utan att bli sårade ;)

2008-01-27 @ 18:51:00
URL: http://mordarsnigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0