Bortgjord

Har ni någonsin gjort något för någon annan för att sedan få det kastat tillbaka i ansiktet? Det hände mig härom dagen. Jag gav något till en annan som jag tyckte var fint för att jag ville att den skulle få känna det jag känner. Jag ville dela med mig av det som är den innersta kärnan av mig. Jag hade dessutom gjort det som en överraskning för att det skulle bli extra fint. Sedan väntade jag med spänning för att få en reaktion, en reaktion som inte alls blev som jag hade förväntat mig. Istället blev jag bortgjord, som om jag fått en brännande örfil över ena kinden. Men jag är stark, tog det som en "man", så personen märkte antagligen ingenting, men sveket lever kvar inom mig. Jag lär mig än en gång att inte låta människor komma mig nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0