Welcome to Hollywood

Personalfesten igår var absolut över förväntan. När vi kom till den utsatta möteplatsen blev vi upphämtade med limousine och körda fram till röda mattan, fett spejsat och påkostat! Jag hade såklart glömt mitt leg som jag alltid gör men vi behövde inte ens visa biljetterna för en gångs skull. Hela Tyrol var helt proppat med folk och efter middag och ett antal glas blev det typ tjockt på dansgolvet. Jag dansade runt med både jobbarkompisar och okända människor. Sen dansade jag in i en parkvårdare som jag blev kompis med. Vi gick på promenad på området som var helt nedsläckt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det kändes lite som den där kvällen i vintras när jag träffade en viss person. Vi ska spela biljard på fredag iaf, jag som inte skulle boka in nått... Aja, får se hur det blir med det, var ju båda rätt fulla. Eller jag var VÄLDIGT full. Faktum är att jag var så full att jag inte ens kunde sova. Hoppas att mamma inte märkte nått. Nu ska jag fortsätta att med mina planer att göra någonting av den här lediga dagen.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0