Förbannad

Jag är jävligt förbannad just nu. Mina små älsklingar till gladiatorsandaletter som jag köpte på Zara i Göteborg för 600 kronor, var ju som sagt redan sönder när jag köpte dem då. Eller rättare sagt: jag hade inte upptäckt att de var sönder när jag köpte dem. Eftersom jag inte hade någon möjlighet att byta dem var jag tvungen att lämna in dem till skomakaren för lagning. Detta var alltså innan jag ens hade använt dem. När jag äntligen fick tillbaka dem och sedan använde dem kände jag att jag fick jätteont i ena foten, men tänkte inte på att det berodde på skorna. På en fest ramlade dock klackarna av, så jag var tvungen att lämna in dem igen. En vanlig dödlig skulle antagligen ha lackat och krävt att få ett par nya eller i värsta fall ringt Sverker på plus, de kostade ju ändå 600 kronor, men jag har inte haft tid. Idag när jag använde dem fick jag sådär ont i foten igen. Mamma och jag kom efter en närmare granskning av skorna fram till att den ena var mycket lägre än den andra och att det därför måste röra sig om någon sorts tillverkningsfel. Vi (man har ju lärt sig att man inte blir tagen på allvar om man åker in själv) åkte in till Zara med kvittot i hopp om att få byta. I affären möttes vi av en sur s.k. "manager" som sade att det var skomakaren som hade gjort ett dålig jobb, inte dem. Kruxet var ju bara att jag fick ont i foten redan innan de klackades om hos skomakaren. Efter mycket om och men fick jag i alla fall pengarna tillbaka men olyckligtvis så verkar skorna inte finnas kvar någonstans. Jag som skulle kunna döda för de där skorna. FAN I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygga skor eller evigt ont i foten? Så andas vi tjejen, det var ju trots allt bara skor ;) :P

Jag har redan glömt mitt hemska nederlag med Boss skorna för 2000 kr... de är nog det vackraste jag sett i hela mitt liv.

You bet! Vilka dagar funkar bäst för dig? :D

Män alltså, jag har givit upp

2008-09-08 @ 17:55:45
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0