Filosofisk samtalsparterner sökes snarast!

Vad håller jag på med? Går jag igenom någon sorts livskris eller vad är det frågan om? Med tanke på att jag måste analysera det mesta in i minsta detalj så börjar man ju undra. Förut var det mänskligheten och samhället som spökade, nu är det jag och min personlighet. Jag kommer ständigt på nya insikter om mig själv och mitt beteende. Någon som ställer upp på att bli min filosofiska samtalspartner? Ta en fika då och då och diskutera saker som händer och inte händer? Skynda er, annars går jag in och chattar här Nä, skämt åsido, sjunker inte så lågt längre :p

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är fett på!!!!

Jag behöver det med! TAKE ME TAKE ME TAKE ME!!!

Ska svara på din kommentar alldeles strax :P

2008-09-07 @ 22:23:37
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men skärp dig Ulli! Man ska ju uppdatera ofta! Ge folk ngt att läsa ;)

1. Do it

2. Hahahahaha, min polare Sandra som också dog av skratt igår när jag sa indisk. Han är pakistansk X'D

3. JAG VET!!! Nu har jag ökat upp till att fyra killar gillar mig och jag en femte!!! Han var på Flatenbadet, Ingrids kompis. 20 år och heter Jacob :D

Och ang. exet. JAG HÅLLER MED DIG :P Har du kanske träffat henne än? För vad jag har sett är hon inte fullt lika snygg som jag, hahahahha

PUUUUUUUUUUUUUUSS och nyp i stjärten!

2008-09-07 @ 22:31:05
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

som också hade honom* ska det stå på nummer 2 :P

2008-09-07 @ 22:31:37
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0