Exet

Det är någonting visst med ex. Man tror att man har gått vidare med ny kille och allt, men de spökar ändå där någonstans i bakhuvudet. När jag gick hem från älsklingen idag, tror jag bestämt att jag såg mitt ex gulla med någon ny tjej (varför blir jag tillsammans med killar som bor på samma ställe?). Det är över ett år sedan vi gjorde slut, och det var dessutom jag som gjorde slut med honom, men ändå skapades en klump i magen av någon slags avundsjuka. Även om man själv anser sig ha rätt till att ha lika starka känslor för någon ny som man hade för sitt ex, unnar man någonstans inte dem detsamma. Man tror att allt det man upplevde tillsammans just bara går att uppleva TILLSAMMANS och inte med någon annan. Det är så löjligt egentligen. Dessutom såg hon ut att vara snygg också. En lång, smal tjej med guldlockshår. Varför kunde han inte bli tillsammans med någon ful datanörd? Fast jag vet i och för sig inte om det var han.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahah, sånt är så jävla surt. Mina ex spökar alltid, woo.

Men Ulligulli, du är så snygg som man kan bli! Jag är avis på DIG

2008-09-03 @ 00:08:08
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0