Muntert

Efter förra veckans urladdning råder det absolut muntrare tider. Idag är det första advent och det är endast 3,5 veckor kvar till jul och jag älskar julen. Till skillnad från många andra så är det inte julklapparna som lockar utan gemenskapen och värmen. Om man lever i en kärleksfull familj är julen underbar. Jag älskar vårt kök när vi har bytt till julgardiner, ställt fram ljusstaken och satt upp stjärnan i fönstret. Jag älskar att baka pepparkakor, lussebullar och annat som hör julen till just för att det är jul. Jag älskar att tillbringa tid till att fundera ut perfekta julklappar med kärlek och omsorg. Jag älskar helt enkelt allt med julen och därför ska jag riktigt ta mig tid till att njuta av den tid om vi nu har framför oss. Dessutom har jag kommit igång rejält med ett arbete jag fruktat för så länge. Just nu vill jag prisa mitt liv. Snälla låt det förbli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0