Flashbacks

Helgen började med ett MMB för min del. Major Mental Breakdown för er som inte förstod det. Allt som kunde gå fel gick fel och dessutom var fredagkvällens händelseförlopp tämligen oförutsägbart. Och som min mamma precis upplyste mig om: det är inte nutiden som är stressande utan framtiden; att inte kunna förutspå vad som kommer att hända. Fredagkvällen blev i alla fall en lycklig historia med middagsmys hos M och fest i Fruängen med min älskling. Skrattar fortfarande åt min inre syn av killarna bärandes på min handväska i lack. Lördagen slutade dock i illamående då ölen som min kära vännina insisterat på att jag skulle dricka hade gått ut ett halvår tidigare vilket jag såklart inte såg innan jag i alla fall klämde i mig en. Jaja, mitt mest använda ordspråk är ju "lite skit rensar magen" så det var väl ingen större fara. Idag har dagen spenderats med familjen i Vårbergs Centrum säljandes en massa avdankade prylar dvs på Loppmarknad. Där fick jag lära mig att folk visst blir snålare och snålare för varje år. En oanvänd, 50 centimeter hög porslinsdocka för 10 spänn? Antingen var gubben dum i huvudet eller så har alla fått fnatt av den rådande ekonomiska krisen. Det blev en minimal hacka i vilket fall som helst. Nu ska jag koka te men innan det ska jag lusläsa den här texten. Har nämligen märkt att alla mina tidigare inlägg typ till hälften består av stavfel, missade ord etc, inte okej.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: tess

ja det sög i fredags gå ute i regnet för att vissa människor e själviska och inte har nått jävla samvete ....... shit va jag var sur .. nu e jag mest sur på en av personerna som tror att hon är bättre än andra och inte behöver va delaktig utan bara ska få .. hon har inget samvete om hon tror de .. och jag tänker inte stå för de om hon gör sånt men men



Ulli din blogg e bäst .. hihhi

2008-11-16 @ 23:53:27
Postat av: Ullis

Ja, fy! Vad mer kan man säga än typ "Frid vare med dem" ;)

2008-11-17 @ 21:41:39
URL: http://mordarsnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0