Dags igen

Ja då var det dags igen då. Var det en vecka sen vi hade vårt senaste bråk, vi i klassen som inte kan komma överrens? Ingen aning om hur detta kommer att sluta men uppriktigt sagt så bryr jag mig inte. Det jag bryr mig om är att det TAR PÅ MINA KRAFTER SOM JAG BEHÖVER FÖR ATT ORKA och att det inte skulle göra det om en viss person bara kunde vara ärlig. Tack för det, nu ska jag skriva om något annat. För en tid sedan skrev jag här om att jag var så irriterad på människor som inte använder sina resurser till fullo och blir så bra som de kan bli. Det är jag fortfarande, men idag fick jag en ny syn på det hela. Varför inte låta personen själv ta ansvar för sina handlingar och dess konsekvenser? Det stör faktiskt inte mig så länge han eller hon lägger skulden på sig själv och ingen annan när han eller hon kommit till insikt och ångrar sig. Tråkigt inlägg det här kanske, men jag har inget mer att säga idag; längtar alldeles för mycket till sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

Vem är din favorit i idol ?





Take Care / N

2008-11-21 @ 22:38:26
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: jenny

vår klass är ond

2008-11-22 @ 16:46:45
URL: http://jejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0