Blogg

Jag blir egentligen äcklad av alla bloggar. Inte normala bloggar, men kändisbloggar. Hur fan kan Linda Rosing tjäna 4 ggr mer än min mamma på en jävla blogg. JÄVLA KAPITALISTSAMHÄLLE. UTROTA ALLA ÄCKLIGA REKLAMBLOGGAR. Jag blir fan äcklad av mig själv som gör det. Varför gör jag det? Jag är splittrad i frågan. Kanske för att jag har fått bra respons det jag har skriver vilket för en stund stillar behovet av bekräftelse. Igår ville jag dö för att jag aldrig kommer att kunna gör något åt allt ont som sker i världen. Varför välja att leva i ett samhälle som ändå tar död på en? Vi ska alla dö. Om livet är heligt enligt Gud, kommer jag då hamna i helvetet om jag tar livet av mig? Jag sa det till min mamma. Hon var tyst. Ge mig svar för i helvete. Jag har för fan sökt i hela mitt liv. Varför ska leva? Jag vill inte. Jag bara plågas så in i helvete. Jag orkar inte låtsas. Varför ska jag blogga överhuvutaget om inte ens kan vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Någon verkar vara lika taggad på livet som jag var förra veckan.

2008-11-24 @ 01:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0