Bestämd

Jag har bestämt mig: det blir ytterliggare en tids bloggande. Jag behöver det för att avreagera mig och för att utveckla mitt skrivande :p Visst borde bloggare generellt ha bättre betyg i skolan i och med att de hela tiden tränar språket? Eller i alla fall de som skriver seriöst. Fast det är nog inte det att blogga egentligen handlar om. Äh, skitsamma. Jag har bestämt mig för mycket under det senaste dygnet, bl.a. vad jag vill studera efter gymnasiet, nämligen så mycket som VISUAL MERCHANDISING! Nämligen konsten att dekorera med mode. Jag vill helt enkelt klä på provdockor. Jag har aldrig förstått tjusningen med att styla sig själv utan jag vill styla andra. Sedan har jag bestämt mig för att leva mer hälsosamt. Det blir hädanefter ingen sprit, bara vin och sedan inga cigaretter. Sedan blir det såklart inte lika mycket godis. Dessutom ska jag få tillbaka den kroppen jag hade innan jag började gymnasiet. Åh gud vad jag vill ha den. Nu ska jag ut och jogga!

Pussen

Kommentarer
Postat av: tess

bajsbloggen



haha nä min favvoblogg !!

2008-11-03 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0