Tillbaka till istiden

Alltså jag förstår mig inte på vädret för fem öre. Igår var det 26 grader och strålande sol. Idag var det endast 10 grader vilket gjorde att man frös arslet av sig. Bara pågrund av vädret har jag slösat hela 299 pix på en varm och mysig tröja. Okej, det kanske inte bara berodde på vädret men om det hade varit 26 grader och strålande sol, hade jag ju inte ens kommit på tanken att köpa den.

Förutom att shoppa, har dagen spenderats i skolan och på stan. Jag och K satte oss vid vattnet och klämde i oss hela en och en halv munk. Efteråt ville jag bara spy. Det var dessutom en massa marshmallows och choklad på dem, fy fan. Inte bra för mig som inte kommer att kunna träna på ett tag. Tackvare all joggning, har mina gamla, jobbiga knän gjort sig påminda. Dessutom strejkar båda höfterna. Fan, kommer snart att behöva använda rullator. Nu ska jag fortsätta mitt ärevarv runt huset och fladdra runt med min sedelbunt som jag ska växla in inför Polen-resan ;)

Förresten. Fick nyss höra om en läskig incident av min mamma. Hennes jobbarkompis bor i Saltis och har en dotter som är EMO. När hon (dottern) skulle följa sina kompisar till tåget i fredagskväll, blev de påhoppade av några killar som hon tidigare gått i samma klass som. Killarna började skrika EMO-jävlar till dem och kasta sten på dem så att flera blev skadade. Eftersom hon visste vilka de var kunde hon anmäla dem, men ändå! Enligt min mening är merparten av ungdomarna i Saltis en skock IQ-befriade idioter som inte är någonting utanför deras fula, äckliga håla. Så jävla patetiska och vidriga. Jag väntar med spänning på den dag då Filip och Fredrik gör 100 höjdare om inaveln i Saltis som då (förhoppningsvis) har resulterat i att merparten har blivit utvecklingsstörda.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahah, Nicholas inkluderad i den där skaran ;)

2008-05-12 @ 22:49:21
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se
Postat av: Louice

Och vad baserar du det på? VI ÄR VISST ÖVER HELA STADEN. DJÄVLAS INTE MED STOCKHOLMARE!

2008-05-12 @ 22:57:01
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0