Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Hade endast en lektion i skolan idag, nationellt prov i speaking, men det ska vi inte prata om överhuvudtaget. Jag var dum nog att åka till skolan endast iförd shorts och blus, så ni kan ju gissa om jag skallrade tänder framåt lunchen. I sådana lägen är det tur att Myrorna finns. Jag svängde in där och hittade en mysig, blekgrön tröja för endast 65 riksdaler. Jag har en bestämd känsla av att den kommer att bli en av mina favorittröjor. Eftermiddagen spenderades dränkt i psykologi- och matteplugg på Stadsbiblioteket samt träning. De körde Petters "Det går bra nu" på Friskis och det gör onekligen det. Nyss ringde en trevlig mamma och frågade om mina barnvaktstjänster fortfarande var aktuella, och såklart! Därför sitter jag barnvakt på fredagkväll. Till råga på det så blir det jobb på MP på lördag också och sedan bio på söndag. Håller verkligen med om att pengarna rullar in. Snart blir det rysk kaviar på mitt fat också haha Det börjar likna den gamla goda tiden när den kommande helgen planerades redan helgen innan... Jag vet inte om jag vill ha det så igen, men men...

All my love people; nu ska det pluggas vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0