Jag har slutat tro

Jag har slutat tro på mig själv och mina mål och håller helt på att tappa koncepterna. Jag kan inte längre styra vad jag äter utan det har blivit som ett tvång. Jag MÅSTE köpa godis minst en gång i veckan och äta det även om jag inte är sugen. Jag tänker hela tiden att jag ska sluta och att det är äckligt, men det går inte. Det kanske fungerar ett par dagar, sedan är jag där igen. Jag tränar inte heller som jag gjorde förut men sover desto mer. Mitt träningsprogram till Vårruset fungerade i två månader, sedan började jag släppa på principerna vilket jag ångrar bittert. Egentligen tror jag i och för sig att det är tiden som spökar mest. Det är hela tiden saker att göra vilket gör att jag inte hinner. Jag prioriterar helt enkelt att sova. Idag vaknade jag tio i tolv och var fortfarande trött, fastän jag hade sovit i nästan tolv timmar. Jag skäms så in i helvete och mår piss men hur jag än försöker så har jag ingen motivation. Jag blir helt äcklad av mig själv och att jag har blivit värsta soffpotatisen; det måste verkligen bli ändring nu. Första steget blir att gå på Friskis å Svettis en snabbis innan jag träffar J.

Kommentarer
Postat av: karin

Nemen Ulli, du är ju jättenyttig!! Och tränar ju massor! Mycket mer än mig iaf! Var stolt över dig själv istället. Puus på dig!

2008-05-03 @ 13:35:33
URL: http://tantkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0