Hemma igen!

Nu är jag tillbaka i Sverige igen efter en underbar vecka i Polen. Well, de första dagarna var i alla fall underbara. Då var det stekande sol och 25 grader. Vi var på stadsvandring i Krakow, etthundra meter under marken i en saltgruva, på ett grymt stort shoppingcenter och framför allt på Auschwitz pch Birkenau. Det var tungt att se, framför allt allt hår, skor, väskor etc, men jag kände att det var lättast att bara stänga av och inte känna något alls. Det är helt ofattbart hur grymma människor kan vara mot varandra. I shoppingväg var vistelsen så klart lite roligare :) Jag köpte presenter till famlijen, kläder, cigaretter (ett paket Davidoff kostade runt 20 spänn), smink, vin och lite annat. Dessutom köpte jag en present till F. som fyller år idag. Grattis, grattis! Bättre sent än aldrig haha Idag har jag annars varit i skolan och blivit besviken som vanligt. Känns som om jag ligger på gränsen i så många ämnen att det är jobbigt. Hade uppsjungning ensam i pop- och rocksång vilket inte heller kändes sådär jättebra. Hon vill typ att jag ska sjunga som en man. Nu har jag bara ett sångtillfälle kvar att visa att jag kan; jag som vill ha MVG :S

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej men jag vet redan allt om Polen, jag vill veta om dina insikter! ;)

2008-05-22 @ 21:06:27
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se
Postat av: karin

har du lagt ner bloggandet?

2008-05-29 @ 23:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0