Friday I'm in love

Underbara fredag idag. Jag var uppe med tuppen imorse och åkte sedan in till stan för att fixa lite grejer. Det är så skönt när man för en gångs skull klarar av att ta sig upp i tid. Jobbet igår gick jättebra. Jag stod i kexchokladhjulet med Rosmarie, en tant i typ 50-60-års åldern, men hon var toppentrevlig, så allt kändes kanon. Måste erkänna att jag har ett väldigt roligt jobb, även om jag redan är nervös inför nästa jobbtillfälle. Det mest spännande är ju att man aldrig kan ta reda på i för väg hur dagen ska arta sig eftersom människor är så oberäkneliga haha Snart blir det Cupcake-party hos kaffereparna men innan dess ska jag agera smakråd åt min mamma. Hon ska nämligen på studentskiva ikväll (!)

Later darlings

Kommentarer
Postat av: Louice

Svar: Kul att allt gick bra :). Ja verkligen, suger verkligen.. Har tittat på tågbiljetter och sett att det inte är så dyrt :). Men gah.. måste verkligen hitta någon att åka med. om inte linn kan följa med så vet jag inte vad jag gör, för jag vill inte åka med pappa!

2008-05-02 @ 13:22:18
URL: http://tj.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åhå! Kul att det gick bra! Jag var vid poängplanket idag, gick jättebra när man väl kommit in i det, förutom att jag lyckades med 11(!!!!) felspel. Känns jättepinsamt :/ :P
Vilken period ska du ha? Jag får inte veta förrän nästa vecka, hoppas på period 2 så jag kan åka till hultan i sommar...

2008-05-02 @ 19:49:09
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0