Första dagen på jobbet!

Hej alla glada!

Det blev en ganska risig Valborg igår eftersom det var så dåligt väder. L och jag lagade middag hos mig och åkte sedan in till stan för att träffa lite annat folk. Vi var lite sena, så alla hade olyckligtvis redan åkt hem :P Vi mötte upp K i alla fall och slutade på café 60. Det var rätt skönt att ta det lugnt eftersom det är min första dag på jobbet idag. Det vore ju inte direkt charmigt om jag skulle komma dit bakis. Jag sitter i alla fall här och känner fjärilarna i magen. Om jag ska vara ärlig så är det inte direkt jobbet jag är nervös för utan snarare alla förberedelser innan som har med ett nytt jobb att göra. Jag är typ är rädd att de inte ska komma ihåg mig etc eftersom det är så många som börjar jobba nu hehe Ni får hålla tummarna för mig! Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och sola lite.

Take care <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sväng förbi Lindex, pröjsa några hundralappar och så har du en sån också ;)
Lycka till! Jag tror verkligen inte de glömmer dig. Jag är faktiskt mer rädd för att jobbet ska skita sig.
Ska jobba imorgon och på lördag...

2008-05-01 @ 13:59:36
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se
Postat av: alexandra

sv: jag tycker om den supermkt faktiskt =D

2008-05-01 @ 21:49:45
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Louice

svar: ingen polis var i sikte! :D btw, hur gick jobbet?

2008-05-02 @ 12:07:12
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0