Better late than never!

Är ledsen för den sena uppdateringen, har haft en hel del att stå i! I fredags var det dags för barnpassningen. Innan jag gick dit var jag ohyggligt nervös, men det visade sig vara förgäves. Barnen skötte sig ganska bra och kvällen blev rätt lugn tillslut. Minstingen vägrade dock först att gå och lägga sig, men efter lite monsterlek och annat (haha) somnade han så snällt. Då var det dags för godis och fredagsmys för den äldre :P När jag hade fått båda i säng, hade jag ett par timmar att bränna vilket inte var sådär jättekul, men men, money talks. Mamman i familjen var supersnäll och jättetrevlig så jag fick säkert mer pengar än vad jag egentligen förtjänade :P Aja, bara att tacka och ta emot. Igår var det dessutom jobb på Gröna Lund vilket betyder ännu mer pengar. Alltså läs mellan raderna.: Jag är INTE pengakåt :P Jag fick stå ensam i Kärlekshjulet vilket var väldigt roligt. Jag fick båda ta emot tusenlappar och dela ut första priser. Det var dock lite problem med stängningen, så det var en aning pinsamt... Jag är så himla rädd för att göra fel hela tiden :S Om de skulle få för sig att avskeda mig, skulle det ju liksom inte bli någon Europaresa i sommar, och det vore ju inget vidare. Well, well. Imorse var jag och Filippa uppe med tuppen för ett träningspass på Friskis. Det var riktigt skönt. Nu ska jag ta och plugga lite innan jag ska åka iväg och träffa J. Vi ska gå på AIK-Malmö FF, så om ni ser en galning med AIK-tröja skrika sig hes i klacken så är det jag :)
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Louice

Ulli. Jag är besviken på dig. För att du väljer att sätta på dig en AIK-tröja. Haha

2008-05-11 @ 15:45:47
URL: http://tj.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jag håller med Louice, det ska vara HAMMARBY för in i helvete ;)
Du, om de avskedar dig så avskedar de mig först kan jag ju ärligt talat säga

2008-05-11 @ 17:20:23
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se
Postat av: Louice

Äh sluta båda två, såklart ni kommer att bli anställda - ni är ju toppen båda två! Nej hammarby ska det INTE vara. DIF för FAN!

2008-05-12 @ 20:48:57
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0