Top 100 best techno!

Sen när blev jag en sucker för techno? Jag har gått och nynnat på diverse techno/dance-låtar hela dagen och nyss kom jag på mig själv med att ladda ner "Top 100 best techno". Och inte nog med det. Just nu sitter jag här och längtar tills den har laddat klart. 39 minuter, 38 minuter, vem är jag egentligen? Det verkar som om någon annan har bosatt sig i min kropp. Någon som inte tänker eller är som jag, men jag älskar henne/honom i alla fall, faktiskt. Jag tror att jag har kommit i kontakt med min skugga som Jung skulle ha sagt haha. Något konstigt sug får mig också att vilja dansa vilt omkring till typ What is love? eller nån liknande låt. Det är väl för väl att man är ensam hemma. Om 34 minuter ska jag störa hela kvarteret.

See ya :)


Kommentarer
Postat av: karin ÄR BÄST

men den har ju jag också! älskar den! alltås top 100 techno/tance-låtarna

2008-03-21 @ 11:27:22
URL: http://tantkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0