Taket lyfter =)

Hej allihopa :)

Just nu sitter jag och laddar ned en massa techno och dance till på fredag. Fy fan vad jag har saknat det alltså! Skiter i all indiemusik, nu ska jag bara dunka techno :) Idag ska annars bli en jättebra dag. Jag ska plugga och städa och senare ikväll ska jag träffa J. Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på, men det löser sig nog! Det är så himla skönt med påsklov alltså; att bara ta dagarna som de kommer.

Igår var jag på gruppintervju på Grönan. Det gick faktiskt hyfsat bra. Vi skulle spela upp en massa rollspel, och eftersom jag hatar allt som har med teater att göra, gick det över förväntan. De ringer inom en vecka och säger hur det blir. Idag ska både K. och M. dit på den första intervjun. Jag håller verkligen tummarna för dem. Tänk vad kul det skulle vara om vi alla tre fick jobbet! Efter intervjun mötte jag upp tjejorna för att gå på bio. Det blev filmen Control om Joy Division. Den var verkligen grymt bra. Jag kan erkänna att jag aldrig har varit så nära att gråta på bio. Nu har jag inte så mycket mer att skriva!

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0