Stenad

Jag vaknade upp imorse i T.s halvt trashade lägenhet med diverse sjuka minne från natten. Ibland är jag inte riktigt klok men det är samtidigt så skönt! Kvällen blev faktiskt riktigt lyckad, mer säger jag inte. Inga kommentarer med andra ord. Jag lever i alla fall. Kom hem vid kl 11, åt frukost, duschade och gick och lade mig igen. Vilket liv man lever va? Och nu märker jag att jag knappt kan skriva eftersom jag tittar i kors. HAHAHA. Snart blir det påskmiddag och sedan blir det nog till att vara hemma och vila upp mig, hela släkten kommer ju imorgon. Det är tydligen Svensk Pops 10-års jubileum på Mose Backe ikväll, men ska jag vara ärlig så orkar jag inte gå ut genom dörren ens. Så kan det vara ibland.

Måste säga att jag aldrig kommer att sluta att förundras över min mamma. Just nu sitter hon och tittar på konståkning och tjatar på mig att jag ska ansluta. Det är nämligen någon snygg och charmig japan som är sååå duktig. Vart tog nationalismen vägen liksom haha Hon är typ som Göran i Tillsammans som tjoar när andra laget gör mål.

Pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0