Sjuk? No way!

Idag vaknade jag med ont i halsen vilket är det minsta jag behöver just nu. Ikväll ska jag nämligen gå på gruppintervju på Gröna Lund eftersom de tydligen tyckte att jag gjorde bra ifrån mig på den andra intervjun. Jag är aningens nervös eftersom det tydligen ingår att göra en massa rollspel. Ni som känner mig vet ju att jag suger på just rollspel. Idag ska jag dock skita i allt och göra mitt bästa eftersom det handlar om över tiotusen spänn! Då är det faktiskt värt att göra bort sig =)

Igår var jag i stan och shoppade med K. Alltså vårt samtal i omklädningsrummet säger jag bara! Det blev en body, en t-shirt och underkläder från Ginatricot. Det var första gången jag handlade där sedan i höstas. Då köpte jag en klänning där som alla sedan kom att ha en likadan, och sedan dess har jag bojkottat just den affären haha Nu kunde jag dock inte stå emot. Det var ju till och med Organic cotton! Sedan började vi också planera min lilla fest på fredag. Det ska bli grymt kul! Jag hoppas bara inte att det bara blir en massa tjejer haha Ska försöka undvika det.

Snart kommer F hit och då ska vi göra våfflor och plugga. Visste ni att det är Våfffeldagen idag? Sedan ikväll bli det bio med L :)

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0