Segaste söndagen på länge!

Hallå gott folk!

Idag har varit den segaste söndagen på länge. Jag låg uppe och läste i "Mannen utan öde" av Imre Kertész igår till kl 2, så jag var ordentligt trött imorse. Jag vaknade inte förrän kl kvart över 11 när K. var i telefonen. Hon och alkohol går inte ihop alltså. Jag tog mig i alla fall i kragen och gav mig ut i joggingspåret. Enligt träningsupplägget så skulle jag bara jogga "lätt" idag vilket innebar att man inte ens skulle bli anfådd. Jag sprang runt som en zengångare och drog en del konstiga blickar till mig haha. Jag undrar om jag kommer att klara det här men jag SKA verkligen försöka. Jag brukar ju inte vara den som ger mig i första taget.

När jag kom hem tog jag ett mysigt bad, så länge sen! Under tiden hade min syster letat rätt på mina älskade Nudie-jeans och satt på sig dem. De är rätt små och eftersom jag har gått upp en del i vikt så vet jag inte om jag kan ha dem längre. Hon har däremot gått ner en massa och är numera smalare än mig vilket hon inte är sen med att påpeka! När jag provade jeansen mamma hade köpt i Dubai, stod hon bredvid och klädde på sig för att typ inspektera eller nått. När jag med nöd och näppe hade fått igen dem utbrast hon: "Det var ju på håret!" Eller något liknande. Gud vad jag hatar henne ibland. Jag orkar inte bry mig om det, och tar absolut inte åt mig, men jag blir bara så irriterad på henne. Det har alltid varit såååå synd om henne och om man trycker ner henne tar hon åt sig så himla mycket och då får man höra tjatet i ett antal dagar. "Är det verkligen så?" etc etc. Det är liksom inte värt mödan. Jag blir bara så less på att hon ska få säga precis vadsomhelst till mig, men när jag säger något dräpande till henne så bryter hon ihop. Vad ger henne den rätten? Gud, jag vill flytta hemifrån nu!

Nog om mig. Pratar jag väldigt mycket om mig själv här? :S Aja, det är väl det som är meningen. Jag skriver mest för att vädra. Det är därför ingen av mina kompisar vet att jag bloggar :P Om de skulle se allt jag skrev så skulle jag väl vi bannlyst. Gud vad jag hatar att jag sällan säger vad jag verkligen tycker om personer direkt till dem. Jag måste verkligen bli bättre på det. Till sist: Har Alex Shulman och Katrin skilt sig?

Ta hand om er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0