Once again late at night...

Jag kan inte gå och lägga mig längre på kvällarna. Jag sitter och skriver skolgrejor, tränar, stickar,  you name it, till småtimmarna och sedan orkar jag knappt gå upp dagen efter. Nu är klockan nästan halv tolv och jag har precis tränat klart med mitt träningsprogram. Vi ska nämligen skriva en egen träningsplanering i Idrott & Hälsa A och idag var det första gången jag provade mitt program. Det gick faktiskt riktigt bra även om det blev lite väl sent. Jag som inte ens har hunnit duscha än :S

Dagen har annars spenderats med fransk film och visning på Nationalmusem. De är så petiga med allt där att man nästan bli irriterad. Man fick inte ens ha pennor eftersom man kunde rita på tavlorna. Laugh out loud. M fick inte heller ha sin ryggsäck som typ var platt. Vakten till och med förföljde oss när vi gick runt; vi är ju verkligen för busiga. Sedan blev det promenad med L. upp till T-centralen i snöovädret. Det var riktigt mysigt att prata av oss lite eftersom vi numera bara ses på franskalektionerna. Väl på T-centralen mötte jag upp K och F för att växla lite pengar på NK av alla ställen. Inte konstigt att vi fick så lite valuta för pengarna ;) Sedan blev det fika med ett annat L. Supermysigt hade vi det på nått kafé på drottninggatan där vi diskuterade allt möjligt. F var överseriös med påskäggsbytet och ville absolut inte veta vem som skulle ge till henne. Tänk att vi typ är 18 år och byter påskägg, så jävla balla! :P K. och jag åkte sedan till ica kvantum och köpte allt godis. Jag köpte godis för 87 kr! Det var så pinsamt att betala att jag nästan funderade på att rusa ut ut butiken och strunta i att betala. Too bad att godispåsen inte ens gick ner i väskan. Skulle ju varit en aning genomskinligt. Nä, nu ska jag runda av här och gå och duscha.

Pöööösss

Förresten har jag världens bästa avslappningstips! Man lägger en tennisboll och flyttar den sedan upp längs ryggen. Först på den ena sidan och sedan på den andra sidan. Man känner verkligen hur musklerna slappnar av, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0