Ledig!

Hej alla glada!

Idag har jag varit ledig från skolan eftersom vi inte hade några inbokade lektioner, så skönt! Dagen använde jag istället till att baka en morotskaka till mammas jobb. Den blev helt perfekt :) Sedan åkte jag in till Kungsholmen för att träffa L. K & T  kom också dit. Jag blev så glad av att träffa T igen. Han är helt underbar, får en alltid på gott humör. K och jag också till Monki och kikade lite. Jag köpte ett par görsnygga byxor samt en body. Jag ska ha dem på mig imorgon hade jag tänkt. Nu sitter jag här och är nyss hemkommen från rep med bandet. Vi är verkligen på g nu! Ska ställa upp i en tävling och allt, är så glad! K hade dessutom skrivit en nu låt! Längtar redan tills på lördag. Då blir det också schlagerkväll hos T där det bjuds på lite förbjudna saker som jag inte kommer att avslöja här mohahahahahha

God natt med er! Och glöm inte att komma och titta när vi spelar med bandet. Pop attractions, glöm ALDRIG det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0