Dum, dummare, dummast!

Ibland är jag bara för dum. Som sagt så tänker jag ha en liten fest imorgon eftersom mina små päron utvandrar till Amsterdam. Eller liten och liten; det verkar komma runt 50 pers :S Självklart har jag inte nämnt detta för min ömma moder utan har mera gjort antydningar om någon typ av middag vilket hon så snällt har köpt. Imorse dock, ställde hon mig mot väggen. Hon hade på något sätt fått nys om någon fest och jag kunde ju inte annat än att blåneka trots att jag blev bra nervös. Jag gjorde klart för henne att jag inte tänker bjuda mer än 10 personer. Samtidigt kunde jag inte låta bli att grubbla över hur i hela fridens namn detta kunde ha nått fram till henne. Här framför datorn fann jag svaret. Jag hade nämligen glömt inbjudningslistan här över natten, med runt 40 personer uppskrivna. Hur dum får man bli egentligen? Men lugn bara lugn, festen blir såklart av ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0