Blå Lotus!

Idag har jag varit på världens mysigaste fik, nämligen Blå Lotus på Söder. Varje gång jag kommer dit infinner sig mysstämningen direkt. Det är perfekt för de som gillar lite orientalisk stil och hinduiska gudar. Dessutom är det inte så överdrivet dyrt heller. Sedan har de ju speglar i var och varannan vrå. Det är ett skäl till varför jag tänker gå dit nästa gång jag ska på dejt (om det nu blir någon sådan gång). Det är ju liksom super att kunna kolla till frisyren så att den inte börjar leva sitt eget liv däruppe haha

Efter att ha slutat kl 5 (som vanligt ) i skolan, åkte jag hem för att äta thaimat med pappa. När jag tänker efter så har jag inte varit ute en fredagkväll på mannaminne; nästan lite pinsamt. Det tar knäcken på en att börja klockan 8 och sluta klockan 5 varje fredag :( Dessutom har jag kommit på att jag umgås med fel människor. Eller de är inte precis fel, tycker ju så himla mycket om dem, men de festar ju typ aldrig. Jag känner att jag behöver supa bort lite hjärnceller just nu, så jag funderar på att ha fest när M & P Åker till Amsterdam. Tror ni att jag vågar det? haha Då står väl hela Fiskis och bankar på dörren, brukar ju bli så. Imorrn blir det iaf någon form av tillställning hos T. Jag SKA ringa och rösta på BWO bara för att. Martin och jag är ju faktiskt riktigt tjenis! Eller inte.... En bild säger mer än tusen ord. Dessutom sätter jag 1000 spänn på att Karl-Petter åker ut från Let's Dance ikväll. Tänk vad roligt man kan ha en fredagkväll....

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Louice

Du, vi ska ut en kväll, det skulle ju va skitkul!

2008-03-18 @ 14:24:56
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0