Äntligen måndag

Jag har legat sjuk i över 39 graders feber ända sedan i onsdags men nu är jag äntligen frisk, äntligen måndag. Det blev en kort visit till skolan då jag bara hade två lektioner. På mattelektionen hade vi dock ett läxförhör som jag hade glömt bort, men det gick för en gång skulle bra. Nu har jag äntligen skrivit klart min filmanalys om filmen Tillsammans, puh! Tur att man är ledig imorrn! Då ska jag till Kungsholmen för att träffa på L.. Vi ska second handshoppa lite och snacka lite tjejsnack. Det blev ju ingenting mellan henne och en viss kille som jag och F. ska tågluffa med i sommar :) Hoppas verkligen att det blir av, är så glad :) Eller man kanske ska säga billuffa? N ska i alla fall fixa både körkort och bil. Fy fan vad vi ska leva!

Idag damp nya ELLE ner i brevlådan. Jag spanade lite snabbt igenom modesidorna och fick världens chock! Indianmode kommer visst till sommarn HAHA Någon annan än jag som INTE precis är svag för det? Tänkte väl det! Nu ska jag fortsätta leva, har blivit glad igen hehe =)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0