Today is a good day, it was worth waiting for

Härlig dag idag! Startade upp med sol på balkongen, fruktansvärt skönt! Funderar på att gå upp tidigare imorrn och sola innan jobbet, hello hudcancer :p Aja! Sedan traskade jag hem till F. för att lämna diverse grejer inför Ms 18-årsfest imorrn, måste ju sticka direkt ifrån jobbet, så jag hinner inte hem emellan. SJUKT TAGGAD!!!! Idag var det också jobb från klockan tre till tio, 100 erbjudanden i Daimen, så jävla bra :) Hittat en ny kärlek på jobbet också haha FUCK! Jag säger ju att jag aldrig kan gilla någon enstaka person under en längre tid, helt sick! Jag går och suktar efter en kille ett par veckor, sen får jag upp ögonen för nya, fräscha igen. Det är nog som sagt lika bra om jag aldrig gifter mig, kommer aldrig att kunna stå ut med en person livet ut. Jag kräver ombyte hehe Fick MVG i Psykologi B idag också, GÖTTMOOOOOSS! So long suckers! Och det menar jag verkligen. Det finns jävligt många suckers där ute mohahahahha Ni kan aldrig ana vad jag tänker på i just denna sekund och tur är väl det ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0