Tisdag

Tisdag idag och jag är mer utmattad än vanligt. A sov över här i natt å vi somnade inte förrän vid 6-tiden, smått jobbigt. Att vi inte orkade pallra oss upp förrän klockan halv två gjorde ju inte saken bättre sen heller. Jag kommer nog att ha svårt att somna i natt. Jag kom att tänka på en sak idag. Ända sedan skolavslutningen har jag knappt varit ensam. Jag har i princip träffat kompisar varje dag vilket har gjort att jag knappt kan vara ensam längre. Jag är hur trött som helst, men ändå så träffar jag människor för att jag inte vill vara ensam. Någon sa en gång att man kan umgås så mycket med andra att man till slut inte orkar vara själv och det känns som om det är det som håller på att hända mig. Det är skrämmande eftersom jag alltid har tyckt om att använda all min lediga tid till att starta projekt på egen hand. Sen har jag kommit på att jag inte kommer att kunna sluta röka heller eftersom jag egentligen inte är beredd att ge upp det. Det suger.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0