The sky is a landfill

Nu sitter jag här, nyss hemkommen från en blöt promenad med hunden, och lyssnar på älskade Jeff Buckley. Låten heter för närvarande "The sky is a landfill". Jag hade verkligen glömt bort hur bra han verkligen är, sån underbar röst! Imorrn blir det shopping med familjen ute på outleten i Barkarby. Jag har nämligen spanat in ett par underbara byxor från Whyred och de råkar ju ha en butik med Whyredkläder till vrakpriser där :) Alltså jag måste verkligen sluta shoppa. Jag har äckligt mycket kläder som behöver rensas ut och ändå kunde jag inte låta bli att shoppa härom dagen. Det blev kläder för 900 kr, 900 spänn! SICK! Efter shoppingen ska jag och M ut till J. på Ingarö för att mysa lite. Jag har verkligen saknat mina tjejor! Jag älskar mitt liv just nu. Nu ska jag inte i garderoben och röja igen.

Night sweeties <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ajdå :/ hoppas du blit bättre snart :). Det är bara bra med mig :)

2008-07-18 @ 12:11:04
URL: http://stellar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0