Sjuk

Det ösregnar ute och jag är sjuk, så vad passar bättre än att krypa ner framför TVn och några avsnitt av Grey's Anatomy? Inte mycket enligt mig. Grillningen var trevlig i tisdags. Det var inte så mycket fest som jag hade hoppats på, men det var trevligt ändå tackvare alla fina människor som var där. Dessutom har jag fått pluspoäng av min mamma eftersom jag kom hem med breezern hon gav mig (varför inte spara spriten till en suparfest liksom?). Jag tror att hon har ännu högre tankar om mig nu haha ;) På natten åkte jag hem till bästaste för att sova å prata lite, nått hade nämligen hänt. Hade den underbaraste kvällen på riktigt länge. Jag är verkligen kär nu vilket känns så himla skönt!

Något har figurerat konstant i mina tankar på sista tiden och det är att det känns som att jag har så dålig koll på vad som händer i världen nuförtiden. Frågar någon hur man filar sina naglar på bästa sätt eller vad som definierar en viss designers kollektioner kan jag svara direkt, men om någon till exempel frågar mig hur länge konflikten mellan Israel och Palestina har pågått, är svaret inte lika självklart. Frågan är hur jag ska klara av att bli en bra journalist när jag inte ens orkar läsa dagstidningarna eller se på nyheterna längre. Fy skäms alltså. Jag känner mig så korkad; var mycket mer skärpt förut. Aja. Kom att tänka på en person jag en gång kände idag och när han spelade en massa Jeff Buckley för mig. Jag har funderat på att ladda ner hans musik ett bra tag men inte hunnit, så jag tänkte ta tag i det nu.

So long!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nej är du riktigt kär? :D

Creds till mig och min fest (a) haha



Vafan, fick du sprit från morsan?

2008-07-17 @ 20:45:12
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0