Review

Det var som sagt ett bra tag sedan jag skrev något här, men nu, efter åskilliga veckor och bloggbyten, är det dags att börja om från början. Mycket har hänt i mitt liv och mycket håller på att hända. Det har blivit en hel del jobb för min del under den senaste tiden vilket också är en av anledningarna till jag inte har orkat blogga. Nu har jag dock tagit mig i kragen och det riktigt kliar i både fingrar och sinne att berätta om alla mina eskapader. Jag skrev för att tag sedan att jag inte längre kan tycka om någon kille under en längre tid utan att tröttna. Jag trodde i alla fall att jag inte kunde det tills jag träffade någon, någon som fick mig att resa tillbaka ett par månader i tiden. Det känns för en gångs skull faktiskt bra. Jobbet flyter som aldrig förr. Jag som trodde att jag var sämst, har både vunnit platina, ett antal extrastjärnor och fått en massa beröm. Jag får sluta med att nedvärdera mig själv, är ju bara jag som förlorar på det ändå. Jag har bara åtta jobbtillfällen kvar nu innan jag får sommarlov på riktigt. Då är jag hemma två veckor, sedan bär det av till Göteborg med bästaste F. Vi ska cykla runt på västkusten, sola, bada, shoppa och gå på Way out west. Jag har iofs inte köpt någon festivalbiljett än, men jag tror att det är lugnt. Jag ska se till att fixa det så snart som möjligt. Boendet är i alla fall fixat. Gud vad kul vi kommer att ha det. Det finns så mycket annat jag vill hinna med också, blir helt exalterad av att tänka på det. Om en och en halv vecka har jag liksom inget jobb att gå till varje dag, inga måsten, bara ledighet, gaaaaah :) Jag har hunnit med att detoxa min garderob också rejält! Klädbytardag någon? Nu orkar jag inte skriva mer! Sleep tight darlings <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart vi ska ha klädbytardag!

Riktigt duktigt, hoppas att jag kommer upp till din nivå på jobbet, faktiskt.

Åååååh, killar är så jobbiga. Blev sur och besviken på Max nu. Han kan ta sig.

2008-07-03 @ 00:13:50
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0