Om män

Enligt mig har de allra flesta killar ett alldeles för stort ego och är oftast inte sena med att framhäva vad de är bra på och sedan spä på det än lite mer. Därför har jag en thing för att driva med de allra flesta killar och reta dem för att ta ner dem på jorden igen. Vissa killar uppfyller ju tyvärr inte dessa kriterier men det kan ju inte jag veta när jag börjar driva med dem eftersom jag, dum som jag är, drar alla över en kam. Idag jobbade jag nämligen med en kille och självklart så drev jag och skojade med honom också. Han gjorde samma sak tillbaka och vi hade jättekul trots att det var ösregn och typ noll gäster. När man inte känner varandra så bra kan man ju dock inte riktigt veta var gränsen går, så nu sitter jag här i efterhand och funderar på om jag inte var lite väl taskig. Jag får väl hoppas på att har ett sinne för humor och att han förstod att allt var på skämt, han var ju liksom lika taskig mot mig. Jag har ju alltid fått höra att jag är för snäll, så det är väl därför jag alltid oroar mig för sånt :p Träffade en kompis ragg på jobbet också vilket var aningens skumt. Kände inte igen honom först eftersom han hade klippt håret, men sen när jag hälsade iaf, var han skitkonstig, inte alls som jag kommer ihåg honom :S Äh, jag antar att jag tänker för mycket. Jag ska gå och sova istället och tagga till inför morgondagen. Ska nämligen hem till bästaste innan jag går till jobbet. All my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0