Livstecken

Hej gott folk!

Äntligen ska ni få se lite livstecken från mig. De senaste dagarna har varit minst sagt stressiga. I fredags var fest i Tanto med T och J. Det slutade med att J och jag söp oss fulla på redbull och 50 procentig vodka och spelade minigolf med Sätramannen som vi hittade där. Efter att ha dragit dit ett antal människor samt druckit upp Sätramannens vin, åkte vi på fest i Gröndal. Jag brukar hata att gå på fester där jag inte känner någon, men den här festen var riktigt skön. Dylan spelades på hög volym och jag fann en ny kompis. Sedan blev det ostkaka i Sätra. Dagen efter åkte jag till jobbet och genomled det svettigaste passet någonsin. Det kändes som att yoga i fyrtiogradig värme som jag glatt upplyste mina gäster om. Vi slog i vilket fall som helst försäljningsrekord igen, woho! Efter jobbet åkte jag hem till älsk och sov. På söndagen tog vi bussen ut till Stavsnäs med hans familj för att sedan åka vidare ut till en öde ö i Skärgården. Jag kom hem idag efter ett par mysiga dagar där med solstek, bad och jobbiga småsyskon. Imorgon ska jag packa hela dagen och träffa F för att planera det sista inför Göteborgsresan. Vi åker på fredagmorgon, så vi får se om jag hinner blogga något mer innan dess. Annars; TA HAND OM ER OCH VARANDRA!

KYSS

Kommentarer
Postat av: karin

jag har uppdaterat min blogg :)

2008-07-31 @ 20:12:24
URL: http://tantkanin.blogg.se/
Postat av: jenny

woho :) min är också uppdaterad:P

jag skulle skriva : hoppas du och fillippa får en rolig cykeltur men tyvärr vet jag redan hur det gick

2008-08-06 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0