Live and learn

Just nu sitter jag här och äter godis. Jag är totalt utmattad av all planering, allt jobb och alla måsten, men jag känner ändå att jag är lyckligare än vad jag har varit på länge. Livet har sin gång som med allting annat och just nu känner jag att jag kan acceptera det och njuta av det som är bra. Jag är nyss hemkommen från en hektiskt dag. Efter jobbet stannade jag kvar på Grönan och käkade Fish 'n' chips med en viss tjej som totalt har gått och kärat ner sig i en clown. Det blev en hel del skrik och skratt och diviverande huruvida hon skulle våga sig fram och fråga om hans telefonnummer. På kvällen ringde hon iaf till mig och berättade att allt hade löst sig. Sedan blev det en promenad genom halva stan och buss ut i ingenstans för att slutligen hamna rätt hemma hos min pojke. Pinsamt att träffa hans familj, men det gick bra i alla fall. Han ska med största sannolikhet komma hem till mig imorgon också :) Sedan bar det till Kungsholmen, hem till M, för en mysig tjejmiddag. Jag älskar tjejmiddagar för att man aldrig kan förutspå vilket ämnen som kommer att tas upp. Älskar verkligen att vara tjej ibland. Det blev en promenad från Kungsholmen till Slussen också med snack om allt mellan himmel och jord. Den som lever får se. Let's live and learn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0