I'm so lucky lucky

Jag har så mycket att berätta så att det säkert kommer sluta med att jag inte skriver någonting överhuvudtaget. Igår var jag och K på Gröna Lund och Skansen och brände lite pengar i Mp-spelen såklart. Det blev första pris i slangbellan för hennes del medan jag stekte med en PRIDE-delfin. Vi behöver ju faktiskt inte låtsas om att jag vann den där det var vinst varje gång :p Efter lite lunch i personalmatsalen traskade vi vidare upp till Skansen. Behöver jag säga mer än Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiitiyo och Amanda Jensen? haha Vi kom in gratis i akvariet också, så vi blev jagade av lemurer och skrämda av äckliga anacondor som slickade på glaset, iiihhh :) Sedan åkte jag hem till Älskot och hade världens underbaraste kväll, så det så :)

Det var rätt segt att gå upp imorse, men jag lyckades ta mig in till stan för att möta tjejorna iaf (va fan var klockan? 14?). Det blev picknick i Tanto med chips och grillad kyckling,fat, greasy fastfoodmeal som vanligt med andra ord, sedan alldeles för många cigaretter på det. Jag som inte hade rökt på fyra dagar och skulle sluta, blir galen. På ett sätt är det värt att sluta helt, men på ett sätt så känns det skönt att ta ett bloss någon gång ibland. Jag har dock bestämt mig för att ändra mina matvanor; det funkar liksom inte att äta fett, fett och åter fett 24/7. Detta är INTE för att banta, utan för att vara lite snäll mot min mage som ständigt blåser upp sig och bråkar med mig. Nu ska det bli lite svettig dans för min del till lousy techno och crazy nights här i datarummet, någon som är på? Man hör nämligen ständigt dålig musik och dunsar i golvet från min systers rum, tänkte prova på samma sak ;)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0