Fredag

Idag är det fredag och jag har varit ledig hela dagen, grymt skönt! Tiden har spenderats hemma hos F med snack om allt från resan till de vanliga killproblemen. För en gångs skull så gällde det faktiskt inte mig :) Addera lite stek ute i solen på det så har ni min dag. Idag passade jag också på att äta för två vilket jag ångrar bittert nu, fullkomligt rullar fram ^^ Aja, sånt får man väl ta. Imorrn blir det jobb från 14 till typ 23 och sedan lite partaj. Ska försöka hinna med lite solstek på det så att jag iaf blir lite brun i sommar. Nu signar jag ut! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

På tiden att du rullar lilla flicka

2008-07-05 @ 00:13:36
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

men vafan, det är så sent att skicka mess!

mjupp, jag åker innan, runt 21 sådär, annars släpper morsan knappt ut mig. men ring sen du! :)

2008-07-05 @ 00:23:38
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0