Extas

Jag är i extas! Det blev inga byxor från Whyred idag, men väl världens snyggaste klänning från Acne! Den är nästan som en tubkänning i svart med en dragkedja fram, förutom att den har smala axelband som går i kors där bak. Det var sista plagget på mycket länge, jag lovar. Förutom det så var vi på IKEA där jag handlade två superfina necessärer för 25 pix. Dessutom avnjöt vi ju såklart en portion köttbullar :)

Det blev ingenting med tjejorna på Ingarö eftersom Ms farmor fick åka in på sjukhus inatt :S Läskigt det där. Vi ska förhoppningsvis ses på söndag istället. Imorgon blir det mys på Skansen för min del tillsammans med K, sen ska jag med största sannolikhet träffa en viss person, längtar :) Nu ska jag spela ett parti betapet för att jag inte har något liv. Jag har blivit beroende igen, tyvärr :p

Later darlings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0