En chans att andas ut

Igår var det min sista dag på jobbet. Det kändes minst sagt vemodigt att säga hej då till alla, men ändå ohyggligt skönt eftersom jag nu äntligen har sommarlov på riktigt och får en chans att andas ut och vila upp mig. Jag får passa på att samla nya krafter så att jag kommer tillbaka som en ny människa i höst eftersom jag även har fått hösttider :) Idag har jag tränat för första gången på en månad vilket var oändligt skönt. Det blev ett utejympapass med K och L i Tanto. Det lär blir fler sådana fram över. Imorgon ska jag shoppa lite med L och sedan åka hem till K för lite grillning, ska bli najsers. Jag måste vara världens lyckligaste :) Pussar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejsan :). Allt bra med dig? :)

2008-07-15 @ 10:53:46
URL: http://stellar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0