Born to run

Det blev en härlig dag på stranden med familjen idag för min del. Solstek blandades med bad och läsning och sedan lite musik på det. Jag lyckades så klart bränna mig lite, men det var det värt. Nu är jag i alla fall inte lika likblek som förut^^ Nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning för att möta upp K. Jag ska nämligen hjälpa henne att flytta in i hennes brors lägenhet ikväll. Hon har tydligen vunnit ett antal hundra gram mjölkchoklad på jobbet också, så det blir väl till att smaska på den också och mysa lite på balkongen; funderar på att ta med mig lite Chai. Jag ska förresten hoppa in och jobba på lördag. Det ska verkligen bli toppenkul, är riktigt laddad! :) Nu ska jag springa i väg och laga lite mat innan jag sticker. Maybe I'm born to run?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0