Trött...

Trött, trött, trött. Så kan jag beskriva mitt tillstånd just nu. Efter en helt genomrutten dag i skolan igår, med ett matteprov som jag inte ens vill prata om, hämtade mamma upp mig för lite upphandling av allt möjligt. Vi köpte bl.a. naturgodis till kvällen för 87 KRONOR :S Väl hemma var jag tvungen att gå och lägga mig ett litet tag för att överhuvudtaget orka med någonting. Humöret var inte på topp med andra ord. Klockan 8 kom L förbi för lite svull och The Cure. Då K olyckligvis blivit sjuk och Emma inte kom, trodde vi att det bara skulle bli vi två men ack så fel vi hade :P Kl 9 dök nämligen F upp vilket var super! Vi fixade fruktsallad med glass, grönsaker och dipp och naturgodis såklart. Då L hade glömt sin hårddisk med The Cure i bilen, fick vi nöja oss med min Greatest hits-skiva. Senare under kvällen laddade vi dock ner EN MASSA The Cure, så nu är jag minst sagt taggad inför konserten. Hur kvällen förlöpte tänker jag inte berätta, men vi hade det väldigt kul i alla fall. Kvällem avslutades i alla fall med att vi målade naglarna mitt i natten och att följa L till bussen i stormen haha För min del blev det även magknip. Varför ska min mage alltid strejka alltså?

Idag är det i alla fall en ny dag. Jag orkade inte gå upp förrän kl halv ett då jag väcktes av T som ringde. Ikväll ska vi nämligen på en spelning som hon har ordnat i Huvudsta. Det är väl inte direkt min typ av musik men jag, J och A ska i alla fall dit och supporta henne hehe F kanske också följer med om hon inte har för mycket att plugga, stackarn. Nu ska jag ta en skön dusch och sedan läsa lite i min franska bok ;) På måndag blir det praktik! Jag är redan nervös.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0