Tredje dagen på praktiken!

Hej hopp!
Nu har tre dagar gått på min praktik och det känns bara bättre och bättre. Det som är bra med att praktisera på ett dagis är att det är så lite dötid. När jag kom imorse, blev jag genast ockuperad av en liten tjej som ville spela spel. Sedan blev det slagsmål om vem som skulle få sitta i mitt knä under fruktstunden vilket var lite komiskt. Inte trodde jag att jag skulle bli så populär haha Nu har vi redan bestämt var jag ska sitta under lunchen imorgon OCH under mellanmålet. Herregud säger jag bara. Annars är barnen väldigt snälla och väl uppfostrade. Nu när jag har kommit in i rutinerna lite är det också lättare att vara med barnen och berätta vad som gäller. Det känns som om jag har fått en helt ny vinkel på det här med barn nu. Förut var jag mest obekväm men nu tycker jag att det är riktig kul. Jag kommer att sakna dem jättemycket när veckan är slut. Nu ska jag snart äta och sedan sova; är hur trött som helst! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0