Sweet Tuesday

Hej hopp!

Ibland är min skola bra underbar alltså. Jag hade inga lektioner idag, så det blev ytterligare en ledig dag för min del. Jag gjorde stora planer för min tisdag igår innan jag somnade, men självklart förstördes allt när jag vaknade och såg att klockan redan var 12! Den där långa promenaden som jag hade sett framemot får helt enkelt vänta. Istället blev det frukost med lite tittande i LaRedoutes vårkatalog som tydligen hade dumpit ner i brevlådan. Jag hittade som vanligt lite smått och gott då jag inte har några speciella problem med att shoppa och bränna pengar. Tyvärr. Sedan tog jag mig själv i kragen och räknade lite matte. Jag har nämligen prov på fredag och kom på nu hur lite jag egentligen kan, fy fy! Det blir till att plugga de restrerande dagarna av veckan. Annars har mamma ringt stup i kvarten och tjatat på att jag ska dammsuga hela övervåningen nu när jag är ledig. Efter en välförtjänt pastasallad satte jag igång Vinyl 107 och tog itu med det. Nu ska jag räkna lite matte igen, och sedan blir det bandrep hos F. Synd bara att det blir utan M. på trummor. Längtar redan tills ikväll då pappa ska göra Pasta Carbonara, MUMS =)
Hoppas att ni också har haft det bra! Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för din kommentar! :) Ja det är närheten man saknar :) Finns både för och nackdelar med singellivet. Vi får fokusera oss på fördelarna! Och håll ut till sommar, för då är det kul att va singel :P

2008-01-23 @ 17:37:49
URL: http://egoanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0