Söndag!

Hej alla glada!
Har ni haft en skön helg? Min har faktiskt inte varit så tokig. Idag gick jag upp vid kvart över 11, åt frukost och badade fotbad. Mamma hade fyndat på Kicks i Nacka Forum där de tydligen rear ut svindyra fotvårdsprodukter och annat smått och gott. Hett tips. Mamma köpte bland annat fotvårdsprodukter från O.P.I. för 19 kr tuben! ( Ordpris runt 350 kr!). Sedan följde jag de svenska slalomdamerna med spänning. Det blev en härlig andra plats. Klockan var plötsligt två och jag skulle möta upp E. på Slussen vid halv tre för att träna på Friskis å Svettis. Det var en härlig genomkörare hehe Man var helt slut efteråt men det är det ju alltid värt. Nu har jag bakat scones till K då pappa ska skjutsa mig dit nu! Imorgon börjar min praktik och gissa om jag är nervös! Jag ska vara på ett dagis trots att jag inte har några småsyskon eller jobbat som barnvakt :S Hur ska detta gå? Jag bloggar mer om det imorgon! Nu måste jag kila! Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0