Snart helg!

Hejsan hoppsan!

Vad har ni för er? Jag sitter här och suktar efter helgen alltså! Imorgon blir det The Cure-kväll med de som ska gå med på konserten, sedan blir det Tess grej på lördag. Det ska bli kul, men först måste man bara genomlida fredagen i skolan. Tackvare vårt otroligt kassa schema så börjar jag kl 8 och slutar kl 16.45 varje fredag *SUCK*. Det blir inte bättre av att jag dessutom har matteprov och svenskaredovisning imorgon. Försöker de ta livet av en eller? Vi har i alla fall långlunch som kommer att avnjutas på Herman's. Längtar redan :)

Idag har jag annars varit i skolan. Torsdagar är dock rätt sköna då vi endast har tre lektioner, men jag slutade inte förrän kl 17 i alla fall. Sista lektionen var i alla pop- och rocksång, så det gjorde ingenting. Tänk så mycket man orkar om man bara får göra något kul! Jag ska sjunga en låt ihop med K och J. Vilken det blir är inte klart än, men det finns en hel del att välja på.

Mycket har hänt i klassen sen sist i alla fall vilket är väldigt skönt. Jag tog äntligen mod till mig och frågade J om lite saker, och hon råkade tycka precis som jag! Tänk vad saker och ting löser sig fort om man bara pratar om dem. En viss person var inte i skolan idag vilket kanske också underlättade lite. Dock har jag bestämt mig för att sluta snacka skit om folk och istället vara 100 % ärlig. Hur länge tror ni att jag klarar det? Om jag får säga min mening så blir det säkert inte så långvarigt, men jag ska göra ett försök. Nu ska jag renskriva en grej till svenskan imorgon, sedan ska jag träna lite! Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0