och så jag också...

Så är man där igen. Jag svor nästan på att jag aldrig skulle skaffa en blogg, men rätt som det är så är allt gammalt glömt  och man är precis som alla andra. Sad but true. Jag tvivlar på att någon någonsin kommer att läsa min blogg, men det är ju inte det som är meningen. Poängen är ju att skriva av sig sina problem på något sätt. Nog om detta. Jag har precis fixat naglarna och ska strax börja göra mig i ordning inför kvällen äventyr. Efter att ha vaknat upp på Djurö imorse efter tjejmiddag hos M, bar det av in till stan för en mysig fika med Å i Gamla stan. Väl på bussen kom jag som vanligt på att jag hade glömt det viktigaste: Ås försenade julklapp; så typiskt mig! I alla fall hann jag hem en snabbis, så allt löste sig på ett eller annat sätt. Jag hann även med lite shopping som resulterade i två lite längre, välbehövliga t-shirts; en svart och en vit. Nu sitter jag här och väntar på middag med revbensspjäll, mums! Sedan är det dags att åka hem till L för lite förfest, för att senare åka vidare på fest i Solna. Egentligen har jag ingen som helst lust att festa, är både trött och har huvudvärk, men man är ju inte ung förevigt. Hoppas bara inte att kvällen "förgylls" med några stödsamtal bara, orkar inte med att leka privatkurator längre. Jaja! Nu sticker jag och har jävligt kul! Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0