Nina Persson, snygga jackor och så lite skitsnack!

Hej igen!

När jag sitter här i min ensamhet och tittar på youtube-videos förundras jag än en gång av en viss person; nämligen Nina Persson, sångerska i The Cardigans. För mig har hon varit en förebild när det gäller många saker enda sedan barnsben. Hon har en stil som konkurrerar med Kate Moss, ett ansikte som platsar på omslaget till Vogue och framförallt en röst som klår Britney Spears med hästlängder. Ändå är hon så avslappnad och ödmjuk. Hon är en sådan människa som man inte kan låta bli att tycka om och beundra. Jag kommer ihåg när jag såg The Cardigans live på Hawaii-scenen på Hultsfred sent en sommarkväll år 2006. Det var alldeles smockfullt framför scenen och de flesta killar var helt till sig. Först förstod jag inte riktigt vad det var de skrek, men efter ett tag gick det upp för mig att de lovordade Nina, och jag menar hur ofta händer det att en svensk kille droppar komplimanger? Den tjejen måste vara speciell alltså :P I alla fall hoppas jag på ett nytt album med The Cardigans snart; det har varit tyst från dem alldeles för länge.

Nu är det snart februari och det kommer inte att dröja länge förrän våren står för dörren. Härom dagen gick det upp för mig att jag inte har någon aning om vilken vårjacka jag ska ha i år. I sådana lägen är det tur att H&M finns som en räddare i nöden. Inget snack liksom. Jag hittade den här finfina jackan för endast 398 kr, vad tycks? Vad har ni tänk ha för jacka? :)

image1

Till sist måste jag ju också nämna att man inte kommer undan vissa personer även om man inte kommer till skolan. Det största ältningsoffret har sms:at och klagat på att ingen lyssnar på henne när inte jag är där, så jag har lovat ett timlångt telefonsamtal ikväll. Jag säger bara *SUCK*. Annars är det faktiskt flera som har hört av sig och frågat var jag är; sånt värmer så mycket! Nä nu ska jag sluta tjata! Ta hand om er nu! Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0