Myror överallt!

Varför kan jag aldrig sitta still? Helt sjukt! Istället för att vila idag har jag fräst runt som en och annan gräsklippare. Far min rensade i sin garderob, så jag fann lite smått och gott användbart; bl.a. en mysig stickad tröja som är lång nog att ha som klänning. Jag hittade också två skjortor, prima ballerina! Sedan plockade jag fram symaskinen och sydde en ny tygpåse då det hände en liten olycka med den andra :P Jag råkar ju tyvärr ha en tendens att använda lite för mycket våld ibland (OBS! Dock inte mot djur och människor haha). Söndag betyder ju också städdag, vare sig man vill eller inte. För att få tyst mammas värsta tjat, städade jag undan de värsta drivorna av kläder och tog bort allt julpynt i mitt rum. På senaste tiden har ju mamma hittat ett och annat cigarettpaket i mina väskor, så det känns allt tryggast att städa själv! Nu hade jag tänkt ta en skön dusch för att sedan räkna lite matte med en kopp te i handen och underbar rökelsedoft i näsan. I stereon snurrar såklart Jonna Lee's debutplatta som jag fick av Å igår; surprise surprise! Förresten hade festen igår sina goda sidor. Jag träffade en superskön tjej som jag pratar med nu. Jag som precis grubblade över att jag inte orkar med mina problematiska vänner för tillfället; skönt att prata med någon annan! God kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0