Lyckorus!

Goder afton!

Jag kom precis hem från spelningen i Huvudsta och känner mig så glad! Det var fyra band som spelade under kvällen och det sista bandet var så bra! Jag hade helt glömt bort ruset man känner när man hör ett bra band. Det var ju ett tag sen om man säger så. Jag kommer ihåg när jag och K gick på konserter och spelningar stup i kvarten och hur jäkla kul vi hade det. Det är så att man saknar gamla tider ibland alltså! I alla fall fick jag en sån himla lust att skriva en massa ny musik till bandet. Jag ock F. tänkte gå hem till henne och replokalen för att svepa några groggar och sedan skriva lite, men på bussresan hem insåg vi hur trötta vi egentligen är hehe Det känns helt underbart att vara hemma kl 11 en lördagskväll. Det kanske är så att man börjar bli gammal och grå. Nu ska jag återgå till mitt låtskrivande och te-drickande! Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0